Dag 1 - presentation

Mitt namn som ni alla vet är ju Sakrine, även kallad Sakke. Jag är född 1998 och är därför 13 år. Jag har en familj, en skit stor familj. 7 syskon 6 halv, 2 på mammas sida och 4 på pappas sida och sen har dom mig och min lillasyster tillsammans. Ehh jag bor i stockholm, vendelsö. Går i v-malm. Mitt stora intresse är hästar, har en egen häst som står i hammarby gård, verkligen det bästa som finns är där varje dag. Hatar skolan så jävla trött på den, har aldrig skolkat *host*.

När jag var liten så dog jag när jag föddes, fast dog bara i nån minut sen fick dom liv i mig, det var något som kallas multiorgansvikt (stavning) så alla organ i kroppen slutade funkera så en njure försvann vet ej hur den försvann tror den krympte i mig, dom fick reda på det när jag var 4 år, då var det försent för att göra något, asså sätta i någon ny eller vad man säger. När jag var nyfödd låg i nån slags box så jag fick hjälp att andas osv tror jag. Jag låg kvar där i ungefär 3 månader, och jag fick komma hem vissa perioder. Jag får åka till sjukhuset 1-2 gånger i månaden.
BTW. Bilder kommer.



Kommentarer
Postat av: Moa<3

Lägg upp bilder då, stormongo!<33333333333333

2011-12-01 @ 20:37:40
URL: http://ljungmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0