Erkänn träning dör bara ut?

Jag får vissa ryck där jag bestämmer mig för att träna. Dels är det för jag vill få en snygg och vältränad kropp + att jag vill ha bättre kondition. Jag kommer igång med träningen duktigt, sen till slut dör allt bara ut och man sitter och fettar sig med chips igen.
Jag har varit skit duktig dom senaste veckorna, äter nästan inge godis, rider varje dag, ute med hunden varje dag. Men vad fan gör jag nu då? sitter med en fet jävla chipspåse, Sakrine du är en idiot.

Jag vill ha min rumpa kvar men ändå inte, jag står alltid framför spegeln med vikterna och baah ska jag ta bort den eller ska jag inte? faaan vad random jag är.
 
Kan inte säga att det här är mitt mål, men nästan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0