Cry a river

Vart fan har alla äkta killar och vänner tagit vägen?
Är det så jävla svårt att säga sanning nu för tiden?
Är det så jävla svårt att inte vara players, killar?
Är det så jävla svårt att inte vara fittor, tjejer?

Jag är trött på den här skiten nu, jag är så jävla trött på dig. Jag hatar dig.
Och jag hoppas att du en dag fattar vilket jävla problem du gjort, och jag hoppas att dom också inser vem du egentligen är.
Jag litade på dig, du är bara en svikare.
fuck u

Jag längtar till sommaren är slut, norge, killar, vänner, nytt nytt nytt.

image description


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fu har bog aldrig tänkt att alla äkta är runt omkring dig men du ser inte pga av att du bara tror en massa saker?

2012-04-30 @ 21:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0