Måste va stark, så håll huvudet högt. Mamma ska få se vilket barn hon har fött

ångesten som uppstår när man inser att man släppt fel person.
Jag trodde jag var klar med dig, har inte tänkt på dig på flera dagar, sket fullständigt i vad du gjorde. men sen så.. hör man en låt eller ser något som påminner om, som i skolan igår fick vi biff stroganoff med ris, haha fan vad jag garva.
Klart jag saknar dig, det är allt jag gör. Jag kunde prata med dig.
Det värsta av allt är att du inte bryr dig ett skit heller, och att inget mellan oss är ens till gränsen till att vara bra, allt är ett helvete, helt upp och ner.


Jag tänker motbevisa, alla som tvivlar. Alla som hatar, ja fuck vad jag krigar. Fan vad jag knasat men nu får ni tillbaka.

 Innan du dömer mig: Ta på dig mina skor. Gå samma gator som jag gått. Bearbeta förlusten av människor jag förlorat. Orka med alla känslor och alla händelser som jag erfarit. Snubbla på alla stenar som jag snubblade på. Res dig alltid upp igen och gå

Ju mer man bryr sig desto mer blir man sårad.
Jag brydde mig, om dig, vart allt skulle leda.

Jag hoppas du tänker på mig ibland, och att det är bra tankar.



Ett förhållande utan bråk är som vodka utan alkohol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0