Min kille

Utseendet: lång, mörkhårig, fint leende, musklig, stor famn,

Personlighet: han ska vara bra med barn, kunna laga mat, lukta gott!, han ska vara rolig och låta mig få måla hans naglar tex, ha humor, han ska bry sig om mig, ringa mig för att bara berätta hur mycket han älskar mig, skicka ett "<3" helt Random, han ska vara snäll, han ska få mig att skratta, inte vara dryg, han ska vara svartsjuk men inte för myxket, han ska fan inte vara otrogen och hålla på med andra tjejer, han ska inte vara svår.

Jag vill ha ett seriöst förhållande med en seriös kille. Jag vill inte gå runt och vara rädd för att han ska göra slut för att han såg nån snyggare tjej Asså ni fattat. Jag måste kunna prata med honom om precis ALLT. Jag ska kunna vara mig själv med honom, kunna göra bort mig, kunna säga allt, se ut hur Som helst. Han ska acceptera att jag är inte heller perfekt, jag har inte alltid mitt humör på topp, han ska acceptera att jag också har dåliga sidor, tex att jag har en njure och det påverkar nitt humör en hel del, att jag blivit riktigt sårad förut. jag är svartsjuk det måste han acceptera. Han ska vara en speciell...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0