tidsfördriv

Är du singel? kanske
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? kanske
Hur många har du varit kär i på riktigt? 1
Är du kär just nu? nijaaa
 
 
Namn? Sakrine
När fyller du år? 5 mars
Några piercingar? öronen
Vad har du på dig just nu? mjukis och england tröja
Vilken årstid är bäst? Sommar
Vem älskar du mest på denna jorden? mamma och mina underbara vänner ofc
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? tsm med någon
 
 
Vem vet allt om dig ? jag själv
Vem är snyggast av dina vänner? dömmer inte någon efter utseendet 
Vem står dig närmast i din familj? min lillasyer
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? jaa


Vad har du gjort idag? varit i centrum óch stallet
Vad ska du göra nu? kolla på film
Har du gjort något dåligt idag? nejj
Vad har du ätit idag? mycket
Har du duschat idag? ne
har haft flätor inatt? ne
Är du trött nu? nej
Vad händer idag? ingenting..
Går du i skolan? ah..
 

Hur mår du just nu? helt okej..
Är du hungrig nu? ja lite
Vad är klockan nu just nu? 10 i 7
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? youtube,blogg.se,facebook
 

Vem ringde dig senast? pappa
Vem ringde du senast? moe, haha jag råkade
Vem sms:a till dig senast? moe
Vem sms:a du till senast? moe

Hur länge sen var det du träffa din mamma? hon sitter mittemot mig
Hur länge sen var det du träffa din pappa? han står i köket
 
Använder du mascara? Jaoo
Använder du wax? Nej.
Använder du ögonskugga? nopp. 
Använder du kajal? ibland
Använder du hårspray? inte så ofta
Använder du volymspray? naj
Använder du mousse? ibland
Använder du deodorant? ja
Använder du parfym? alltid
Plattar/lockar du håret varje dag? inte gjort på mer än en vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0