Du borde ruttna i helvetet

HAR SÅN JÄVLA DAMP PÅ MIN SVENSKA LÄRARE JUST NU FAN ALLTSÅ VILL BARA DÖDA HENNE.
hon är bara vikarie och leker seriöst lärare, sitter och baa UTTTT eller ANMÄRKNING eller så håller hon på och härmar tex Moas skratt, asså ja jag håller med det låter helt mobbat när hon garvar men det är fan gulligt och liskom det är en annan sak när jag säger det men när DU en jävla "lärare"!?
Jävla bitch du är,
 see du har till och med fått din lilla tid i min blogg du borde bli glad eftersom jag skriver en liten text på svenska om dig :) eller nej juste jag gör inte mina uppgifter ordentligt. Fuck you slampa.

Förlåt ville bara skriva av mig lite. :)


Kommentarer
Postat av: Moa

HHAHAHA... förfan vad jag hatar henne! jävla bitch ju!!

2012-02-09 @ 20:37:08
URL: http://ljungmoa.blogg.se/
Postat av: Linus

Haa sakke ;-) fett skön

2012-02-11 @ 00:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0