Jag är så mycket starkare än dig

Nej nej nej.
Jag ska inte må dåligt över dig, fuck heller.
Jag har varit med om det här förut och han var såååå mycket bättre än dig.
Du är inte ens hälften så bra som han är/var, han hade medkänsla och vad har du? Du har bara en sten som hjärta.
Och vet du vem som tillslut kommer få lida? Det är du, för snart kommer alla att inse vilken idiot du egentligen är.
Usch usch usch äckligt.... blääää


Första killen:
Du måste duscha fler gånger än 3 ggr i veckan (?!)
Du måste sluta spela Wow
Du måste sluta spela cool inför dina vänner
Du måste byta kläder
Borsta tänderna
Skaffa lite medkänsla för fan
Sluta playa, och sluta vara stolt över det
Ska jag fortsätta?..

Den andra killen:
Duschar varje dag
Spelade hockey
Var helt normal med sina vänner även när jag var med
Byter kläder varje dag
Borstar tänderna varje morgon och kväll
Hade sån jävla stor medkänsla så han kunde börja gråta när jag gjorde  det!
Var mer än trogen mot allt och alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0