min älskade häst ♥

Heej babes. Tänkte berätta lite om stallet nu.
Helveteee jag det var skönt att åka dit! har inte varit där på flera dagar, eller jo men inte ridit. Och guuud vad min lilla prinsessa är duktig, älskar henne så himla mycket tror jag blev kär på nytt.
Iaf.. hade egentligen inte någon lust att åka dit vettefan vad som hänt men jag pallade verkligen inte. Men mamma tvingade mig och det är jag glad för!
Hade bara på mig mjukiskläder för tänkte egentligen inte rida bara longera eller något men så blev det inte och det var fan lika mysigt som att sitta hemma i soffan!
 Hur skönt som helst, och du som jag är glömde jag mina ridskor i stallet och orkade inte gå upp och byta så jag red i mina uggs (vilket inte är något bra eftersom dom inte har någon klack) men gick så bra så utan eftersom jag har min lilla pärla.
 Vi red över bommar som var lite upphöjda för att värma upp för imorgon då jag hade tänkt hoppa lite. Men iaf min fina lilla häst alltså. Älskar dig så mycket.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0