Tankar

Tror att jag har humörsvägningar idag..
Jag mår inte dåligt men jag mår fan inte bra heller. Det är som om hela min hjärna tagit semester eller något för jag kan inte tänka klart. Jag vill bara ge upp allt, det är sjukt hur man kan vara så jävla förvirrad.
Tänker tillbaks och får inte ihop något, det fattas fortfarande en stoor pusselbit men grejen är jag kan inte fråga någon om det heller, för ingen vet hur fan du tänker. Och jag kan inte prata med dig längre, och det saknar jag.
Kommer ihåg hur vi satt uppe hela natten och bara.... pratade. Men nej det går inte längre för du heter
***** ***** och har tydligen blivit stum eller något.
Vi ska kunna vara vänner och jag menar verkligen äkta vänner. Vi ska kunna vara i ett rum tillsammans utan att nån mår dåligt för att den andra finns där. Men nej du heter fortfarande ****** ****** och har förändrats hur mycket som helst, och jag trodde verkligen inte att du var typen som gav upp. Haha fega jävel tänker inte du ta tag i det här tänker jag inte heller göra det, jag ska inte lägga mig först igen. Och jag vet att du inte mår bra heller, du vet jag kan dina ögon dom berättar allt för mig. Känd dig ägd bitch. Nu blev jag lite arg..


Fast ändå.. Jag vet halvt vem du är, halva du är fucking helt cp och andra du är rätt... gullig.
Det är så jävla jobbigt nu men det blir bättre. Jag hade rätt från första början, vi skulle inte haft någon kontakt men då var det duu som ville det. Och jag hatar dig för det. Nu vet jag inte nånting längre du är så jävla konstig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0