Barnen i afrika

Nyss satt jag och kollade på tv så kom det ngt klipp med barnen i afrika och sånt.
Seriöst jag började nästan gråta, det var en liten tjej på typ 4 år som blev slagen av sin pappa för att hon knappt kunde stå på sina egna ben.
Hennes armar var typ som sugrör. Värre än Moas tillochmed. Fattar inte varför jag blivit så känslig helt plötslig? kanske för allt som hänt som ni inte vet om. Jag har liksom aldrig brytt mig förut.
Jag har alltid tänkt " amen det ska ju finnas dom som är snor rika och dom som är fattiga" inte att det borde vara lika för alla.
Jag har en sån sjuk tur som lever som jag gör.
Hahahah alltså ska inte bli helt jävla konstig nu, så vi stoppar här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0