Det kommer gå, det ska gå.

Det är ingen ide längre. Jag kan inte dölja det, det är för svårt. Hej jag heter Sakrine Asplund och jag har ingen aning om vad jag ska göra för att komma upp till toppen igen.. Det brukade vara jag som pushade andra till att komma upp igen, men nu är det jag som behöver pushen.. Jag har verkligen hamnat på botten av botten. Egentligen vet jag inte varför det känns så här, det är bara konstigt. Så mycket som du sårar så är det ju heelt sjukt, och jag visste att det skulle bli så här, bara att jag är så jävla efterklok. Det är konstigt att man känner sig så stor, att man ska klara allt själv, men egentligen innerst inne så är man så liten så det funkar inte till slut man behöver all den hjälp man kan få. Det är som att en liten råtta ligger långt inne i mig, och den där lilla råttan började gnaga och det blev ett hål, ett hål som aldrig slutar bli större. Vill skrika men mina skrik blir bara till suckar, vill gråta men mina tårar blir till is. Fuck
Jag vet egentligen inte varför jag mår dåligt, det är ingen mening.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0