Du och jag är som timon och pumba, nasse och nalle puh, lady och lufsen, peter och tingeling






.
Vad skulle jag göra utan dig din otroligt störda mupp? Nej juste inget, ingen kan få mig att skratta som du. Ingen kan få mig att må så bra som du. Du kan vara riktigt jobbiga ibland, med alla dina jävla bråk och din jävla "adhd" men vem är inte?. Vi kan avsluta varandras meningar, vi kan gå förbi en kille och sen titta på varandra och ba "han var ju inte lite snygg" vi tycker om samma kläder, samma killar (hehe) jaa fan allt. Vi är så olika men samtidigt så jävla lika. Vi stöttar alltid varandra och finns alltid där för varandra. Vi har nog gjort allt tillsammans.
Våra minnen är helt klart dom bästa! såna minnen man aldrig glömmer bort. Minnen som vi en dag kommer berätta för våra barn. Jag hoppas verkligen att vi sitter om 20 år hemma hos någon med varsin skrikande unge i famnen. Älskar dig grottmongo och kommer alltid finnas för dig

"vår låt"








Kommentarer
Postat av: Du vet ;)

Älskar dej oxå kioskmongo! Tack för att du la ut fiiiiinaste bilden på mej mitt under ett skrattanfall :P<3

2012-01-16 @ 18:40:15
URL: http://ljungmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0