fuck it

Tårarna bara rinner, fan fan fan orkar ingenting mer alltså. Allt blir bara fel när allt känns rätt, hatar mig själv och mina känslor, hatar att jag gör så här mot min närmaste vän. Hatar att jag inte kan göra något åt det, hatar att allt ska vara så svårt, hatar att det är tisdag, tisdag verkar vara min otursdag efter allt som hänt så har det hänt på tisdagar. Hatar att jag inte vet nånting. Hatar att det är så svårt att vara tonåring. Hatar kärlek. Hatar att vi går i samma skola. Hatar att jag förstör allt så fort jag gör något. Hatar brustna hjärtan. Hatar att jag inte kan släppa dig. Hatar att du hatar mig. Hatar att det finns så många andra som har större problem än mig.
Hatar allt, jävla cp värld dra åt helvete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0