Good/Bad

Övermatchat, det fulaste man kan göra är att bli lite too much med sina kläder. Typ såg en tjej idag som hade vita skor, svarta leggins ÖVER DET VITA SHORTS (va hände där lixom) svart tröja och en vit väst. Herregud det är inte farligt med lite färg heller..

Killar som håller saker dom lovar, ni ska ha världens största guldstjärna!

  • Alla hjärtansdag. Visst okej FINE om man har kille, men jag är singel. Alla hjärtansdag för mig är som att ta en stor kniv ock skära i hjärtat, att se alla andra lyckliga och att själv vara ensam, tvingas se alla töntiga program på TV, få alla dom där dumma smsen, den där dumma chokladen. Nej fy, alla hjärtansdag är bara en annan amerikaniserad dag som vi nästan är tvingade att fira. Fetdiss.


*Copycats! Säger väl sig självt? Personer som gör vaaaaad som helst för att gå runt och se ut som resten av alla i den här sketna hålan. Nej usch, varför vara som alla andra och inte bli sedd när man kan vara sig själv och bli sedd av alla istället!?

*Käcka människor! Ni vet "åååh vad allt är underbart, mitt liv är som rosa spunnet socker och allt är regn är glitter hihi" herregud, allt behöver inte vara toppen!

*Kaktusar stack mig på en idag och nu hatar jag dom!


Kommentarer
Postat av: Moa

Alla hjärtans dag och övermatchat borde väl vara på BAD eftersom du dissade det? :P FAIL!

2012-01-10 @ 22:42:58
URL: http://ljungmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0