Halloj

Orkar inte hålla på och tjata om att det är 2012 nu, eller vafaan det är 2012!?
Jag minns förra året som om det vore igår, hehe fan vad jag är rolig.
Mitt nyår har varit gryymt har gjort massa saker, en del som är föör bra för att nämnas här, eller?
Nej men det började med att jag mötte upp mellis och moa i söderby så gick vi till maxi och handlade mat där, när vi skulle gå hem tog vi med oss kundvagnen, gangsta som tusan. Gick hem till mellis och hämtade kött, fortfarande med vagnen som lät som fan. När vi kom hem till mig går påsen sönder och jag tappar pommacen, sen hittade jag inte nyckeln så vi kom inte in så vi gick upp till konsum för att köpa en ny pommac då var det självklart stängt, helt plötsligt kommer en polisbil och tvärstannar brevid oss och vi baa "vaa vad har vi gjort nu då?" så var det min pappa så vi åkte till maxi och sen hem och bla bla bla.
Orkar inte skriva mer vi lagade mat och hade det riktig mys iaf! Moa var duktig som gjorde tsatsiki medans jag och mellis fick göra allt annat själva. Sen hände det lite saker tänker inte berätta, vid 12 drog vi ut och kollade på raketerna. var ute en stund sen gick vi in och kollade på solsidan, haha.
Och mycket mycket mer.
Nu låter det här inlägget som värsta tönten men skit samma.
Vi var upp till sex och moa vaknar såklart först och ska hålla på, idag bet hon oss
Orkar inte skriva mer


MASSA bilder kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0