nothing 2 do

Hur har året 2011 varit för dig? – Väldigt blandat, men rätt bra
Bättre än förra året? – så mycket bättre
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2011?Han
Har du flyttat under år 2011? – nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Flera


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2011? – fram och tillbaka med några..
Har du varit kär? - kär var bara förnamnet
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Yes..


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Yes, men det gjorde mig till den jag är idag
I så fall vad? – Kan ej svara, om jag inte skulle gjort dessa saker så skulle jag kanske aldrig vart där jag är idag.. Så jag både ångrar och inte ångrar
Har du skämt ut dig? –  A little bit?
Har du ljugit för en vän? – Mhm
Har du varit ute en hel natt? – Ja, det har jag väl
Har du blivit tagen av polisen? – Nej, trash
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Mhm
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Mhm

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – v-malm
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nä? Do not care
Hatar du någon på din skola? - Mja, kanske
Har du gjort något framsteg? - har jag säkert, vet inte
Haft alla rätt på ett prov? – nej

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Ja 
Har du förlorat en vän? – Ja
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Nä..
Har du ljugit för en bästavän? – Ja
Har du haft en relation med en vän? – Vän o vän men ja det kan man säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0