sockertoppen ♥

Jag gjorde nog världens största misstag nyss, men jag måste. Jag vet att det är jobbigt nu, men det blir bättre snart. Jag vet att jag varit dum sagt sånt jag inte menat, men nu vet jag att det bara var av ren kärlek. Jag har bråkat med dig en massa, förlåt. Jag hatar dig nu men det går över snart, jag kommer alltid att gilla dig oavsett vad. Jag kommer få ångra det här länge, men jag vet att du alltid finns där för mig nånstans i all dimma vet jag att du står där för mig. För nånstans i dig bryr du dig, det syns i dina ögon, tydligare än vad du tror. Jag vet att allt var äkta, att du är äkta. Min världens bästa lilla kille ♥



Jag hatar det här. Jag orkar inte längre. Fan. Fan. Fan!




Kommentarer
Postat av: Moa

Han är feeeeeeeeeeett snygg jao!!!

2012-01-07 @ 22:23:01
URL: http://ljungmoa.blogg.se/
Postat av: Snubben

Jag vet att jag är snygg, men förlåt för allt :'( <3

2012-01-07 @ 22:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0