Dom gillar inte dig, bara den dom trodde att du var.

Du undrade varför alla tjejer gillar dig? Det är för att du har det där lilla extra, du har dom där blickarna som visar allt man ser när du glad, ledsen, arg man läser av dig på bara några sekunder. När du tar ens hand och smeker den med tummen, pussarna i nacken, kramarna, ditt underbar skratt, när du ler mot en så är det som om allt stannar upp för några sekunder, man glömmer bort alla bekymmer det är som om det bara är du och jag i rummet hur många det än är där. Smsen med miljoner hjärtan. När du kallar en älskling, gumman och bebis smälter man för stunden. Allt är perfekt tills det börjar bli seriöst. Du tänker dig inte för du säger sånt som kan krossa ens hela värld. Du blir sur och arg när man frågar vad det är. Jag vet inte hur många gånger jag fått tillbaks ett vAAad?! När jag brytt mig och det hänt något. Du gnäller och slåss, det är som om jag aldrig funnits. Du säger att du älskar mig och dagen efter är det helt tvärtom, du skyller ifrån och allt ska handla om dig. Du håller på med precis allt och alla, ny varje vecka. Det är hårt att säga det, men du beter dig som en player, du sårar som fan och inte lite heller. och vet inte hur många jag hört "nej du kommer bara bli sårad" ifrån, och vet du? Dom hade rätt, så jävla rätt. Vet inte om du gör det med mening men bara att titta på en så krossar du allt.
Du kommer och går som du villl. Egentligen vet jag inte varför alla gillar dig så mycket dåligt som jag hört om dig. Men jag vet iaf varför jag gillar dig din lilla mupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0