Mitt fina hjärta ❤

Emh nu är det såhär att jag har i dom här 3 månaderna varit gravid, det har varit en väldigt svår tid för både mig och mina nära och kära, tappat kontakten med väldigt många som inte ville finnas där för mig men jag har ju alltid min fina vän Moa som stöttar mig till 110 % i allt.. Jag och min familj har pratat och nu bestämt att jag ska behålla barnet.. Ni får hata hur mycket ni vill men det är mitt val och ni som känner mig vet att Jah är väldigt mogen för min ålder och kan ta det här ansvaret, det är mitt liv, inte erat och jag har min underbara familj och vänner vid min sida.. Och bilden jag la ut förut är 4 månader gammal, ville inte komma ut med det än.. Men nu har jag pratat med alla och kan nu komma ut med det.


Kommentarer
Postat av: Sara Lundgren

Be strong! <3

2012-07-17 @ 22:16:17
URL: http://slundgrenen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0