En tjej glömmer aldrig sin första kärlek

Jag har gjort många många dumma saker i mitt liv, men att släppa dig är nog det dummaste jag gjort. Hur kunde jag vara så korkad? Du var fan det bästa jag hade. Du fanns alltid där för mig, ett samtal bort och jag var världens lyckligaste igen. Att höra ditt skratt får såren i mitt hjärta att läka, att höra hur mycket jag skrattade med dig får mig att vilja här i livet. Du gjorde mina dagar, du var så jävla underbar. En gång i tiden var du min, nu är du bara en dröm. Aldrig kommer jag glömma dig, aldrig fattar du? Folk säger Att jag ska glömma dig, men hur FAN kan man glömma nån som gett en så JÄVLA myckeh att komma ihåg?! Jag gjorde En sjukt dum sak i vårat förhållande så nu kommer du inte hitta mig igen. Jag är så rädd att om du ser mig på stan så kommer du inte känna igen mig, och om du gör det att di bara går din väg. Absolut ingen förstår hur jobbigt det här är. Visst jag säger att jag mår bra, har gått vidare, skrattar och ler men alltid så kommer det en tid då jag tänker på dig och jag bara vill till en bro och dö för att det är så Sjukt jobbigt. Jag hoppas fan att du har det bäst där du än är älskling! Och jag hoppas vi ses nån dag. Jag kommer vänta tills den dagen jag dör. Som vi sa "du är min själsfrände och Hur länge vi än är ifrån varandra hittar vi tillbaks, vi två till döden och fortsätta i himlen sen." fan vad jag saknar dig. Herregud...

För fin för att visas.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0