Hiss/diss

Tummen upp för:
♥ pengar. vissa säger att man inte blir lyckligare bara för man har pengar, men jo.. faktiskt så är det så. allt underlättar om du har bra med pengar... tråkigt nog är det så. och vad är bättre än att ha plånboken fullt med cash? lovely!
♥ killar. jag vet jag vet, dom är också dumma i huvudet? MEN en viktig sak. seriöst vad skulle vi göra utan dom annars? vi skulle inte ha lika roligt framför allt... utan killar på jorden skulle nog dom flesta gå under. sen kan ju vissa killar bara få försvinna men jag menar i allmänhet så behöver vi ju dom! skulle aldrig klara mig utan killar runt om mig haha ;D thats life
♥ sommaren 2012. faaaaan vad vi ska röjja tjejer! ah och killar också såklart haha! ;) det kommer bli AWESOME!! göteborg, kryssningar, grekland/spanien osv med bästavän. allt kommer bli underbart! är grymt taggad!
Tummen ner för:
- players. jag hatar sånna som får en att ge sitt hjärta och sen bara krossar det! säger massa skit om att dom gillar en osv.. men sen bara drar. om man inte menar vad man säger så behöver man ju inte säga det alls.
- rykten. det är så jävla onödigt att sprida rykten om folk! jag menar som att hitta på massa skit om folk och gå runt och säga det? hur moget och roligt liv har man då? get a life bitch!

Kommentarer
Postat av: tryck här

2012******

2012-06-23 @ 17:05:30
URL: http://ljungmoa.blogg.se
Postat av: Miss Rollins

Players kan gå och ta sig på ett riktigt fult och mörkt ställe.

Super fin blogg btw!

2012-06-25 @ 23:36:33
URL: http://www.rollins.blogg.se
Postat av: amwnqjtlgy

Xu vipefa akahope e otetusa, xixuyes ezol zeqosafat ijulo, xur awuvohifif.

2012-10-16 @ 08:58:56
URL: http://www.qutaxuwasa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0