.

 

Trött på skit snack. Trött på att folk ska dömma en efter varenda jävla grej man gör, vem man är med och hur man ser ut. För i helvete gott folk låt bli, sköt ditt egna för fan.
Ge fan i att hacka ner på andra. Ge fan i att ge blickar, snacka skit och allt möjligt.
"du är för tjock, för smal, för ful, för snygg" asså snälla låt folk se ut som dom gör, man kan inte göra något åt det. Vad är det inte vissa fattar i sin lilla tröga jävla hjärna?
Folk kopierar, låtsas vara nån annan, hittar på och ljuger, hackar på andra varenda jävla dag för att dom är fega.
 
Tex den här tjejerna på bilden under, dom är min älskling. Mina bästaväner, mina soulmate, mina män mitt allt.
Och det är tack vare er som dom inte mår bra, kolla på dom, dom är perfekt. Och det är en person jag menar lite extra när det gäller det här, GE FAN.

okej ella räknas inte så mycket här, för hon säger att alla älskar henne, eeeeelller ella ;)

 

Trackback
RSS 2.0