DAMP

Heja alla glada, idag är jag inte en av dom. Alltså glad då, sitter och pluggar cp so och det är seriöst 100 sidor typ som jag ska läsa och jag har inte ens läst alla en gång än. Tyvärr alla jag kommer dö. FUUUUUCK nu börjar Grey's Anatomy också, snälla skjut mig långsamt. AHAH juste moa hur kan man skjuta någon långsamt ;) alla små barn där ute, jag säger bara en sak ta vara på eran småtid för när ni kommer upp till högstadiet kommer ni dö, långsamt och plågsamt i ett jävla fängelse som kallas skola. BLÄÄÄÄ på allt, och BLÄÄÄÄÄ på min syrra som ska åka till gran canaria på lördag, och nej moa vi ska inte åka till grönan på lördag ;) hahaahah åhhh ingen fattar... nu börjar jag gråta...

Jag är feta sur, den här kameran suger också. DÖÖÖÖÖÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0