Heyheyhey


Orkar inte göra överraskningen får se om jag gör det imorgon
Jag har iaf gjort ett rätt så stort beslut, enligt mig själv, men kommer inte hålla det så länge känns det som, börjar redan få panik och vill bara ta telefonen och skrvia allt. Men nej jag ska leka stark eller vafan jag håller på med. Det funkar inte så himla bra iaf..
Alla fall, helgen har varit rätt.. bra. Inte gjort så mycket, igår kände jag mig jävligt dumpad, eller jag är dumpad så jag ´tog min jävla ben och jerry, la mig i sängen och grät till massa kärleksfilmer, exakt som i film.
Nu ska jag fortsätta för jag har en massa tårar som vill komma ut nu.. Tänker inte berätta varför så fråga inte tack.
Har iaf bestämt att jag och Moa ska ut och ragga killar i veckan.

I'm gonna miss you, every day and every night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0