Min tendens för killar

Jag har en tendens att falla för killar med mörkt hår, långa och muskliga. Ögonen ljusa och leendet lika brett som ekvatorn. Och jag lyckas alltid hitta sån här killar men insidan.. oj oj det är som om någon dött där inne kallt och mörkt, alltså badboy. killar som sårar mig till slut. Killar som verkar vara heeeelt amazing men som visar sig vara heeelt nasty eller vad man ska säga.

Jag säger bara
Fall inte bara för killarna med utseendet, fall för dem med den fina insidan. I längden spelar inte utseendet någon roll. Akta dig för killarna som bara vill ha dig för din kropp, eller för DITT utseende. Du blir uttnyttjad om du märker att han är väldigt på med att tex ha sex. Akta dig med att gå för fort fram om du inte litar på killen, bli säker på att denna killen inte skulle svika dig i första taget. Mer kan du inte göra. Han måste ha tålamod.
Lär känna honom innan du berättar allt för honom, ta reda på innan om han har några speciella tjej kompisar så det inte blir värsta kriget efter mellan dig och honom.
Tänk på och du har förtroende för honom, lär han ha det för dig med.

Jag skulle inte vilja säga att livet är för kort för misstag. Men det är jobbig att göra stora misstag, varför inte ungå dom så mycket som möjligt? Genom små enkla tips. Jag säger inte att man inte ska våga chansa, för det ska man. Men tro mig, det känns inte magen om det verkligen är värt att chansa, om man chansar kan man finna men man måste  även vara beredd på att förlora. Det är enklare att vara säker.

Ta killen som vill ha dig för den du är.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0