Polis vs läkare?

Har tänkt på en sak, och tar det här lite från moa nu men det får hon leva med för hon brukar ta saker från mig ;)
Det här med att bli stor och börja jobba, jag hörde mamma säga till pappa för ett tag sen "vi kanske ska börja titta på gymnasium, det är inte så långt kvar" jag höll seriöst på att dö.. jag vill inte bli stor och ta ansvar.. Eller jo lite men vafan jag är rädd för att börja jobba och flytta hemifrån och allts åsånt :o

En sak är säker, jag ska antingen bli polis eller läkare. Jag har alltid velat bli läkare eller doktor som jag sa när jag var liten, jag har ALLTID lekt doktor med alla i min familj och när någon hade gjort sig illa hemma kom jag med min lilla väska (HAHAHAHAHAH....andas hahahahahahah) jag hade en liten väska med ett kors på och där i hade jag plåster, bomull, sån där som man lyssnar på hjärtat med och sån som mäter blodtrycket.
Min lillasyster fick alltid vara patient och mina bror och syster och ALLA precis ALLA fick stå ut med det.
Jag stack in nålar i mina dockor och nallar och låtsades ta blodprov, jag pratade med väggen som om det var en människa med, hahha.
Och det här med polis, min pappa är polis, min mamma, min morbror, farbror, farfar var. alltså haha typ alla är poliser i min släkt. och min syster jobbar på krminalvården i nånting glömmer alltid bort. men då tänkte jag då ska jag också föra det vidare :) Och jag verkligen älskar att vara med på polisstation, det har jag gjort enda sen jag var liten. Det är ju hur intressant som helst seriöst!
Nu känner jag att det här inlägget blev väldigt random..

Jag kan om jag vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0