Killar

Punkt ett
Vi börjar väl med det nästan viktigaste? Man måste självklart se bra ut men om man nu hade oturen på din sida så får kläderna bli det viktigaste! Hmm..  chinos eller snygga jeans slitna helts och sen lite häng för det är så..mjaouw med häng? Såja, nederdelen avklarad! Din överkropp ska helst ha skjortor och allt sånt där. Märkes kläder är och kommer nog alltid förbli snyggast? MEN märken är inte ett måste, snygga "vanliga" tröjor funkar också,you know what i'm talkin' about.
Sen självklart är det sjukt snyggt med killar som bär upp degkläder på ett snyggt sätt, så det funkar också självklart ;) Precis som en snygg tshirt eller tröja med
såklart, mums beror ju på vilken killtyp du är.
Killar med vita mössor och new york kepsar är alltid ett plus!
Och killar med kläder från Hollister är ett stort plus men ta det lugnt har du inte kläder där ifrån är det ingen panik det här är bara min dröm. OCH tro inte att jag går efter utseendet nu. för det gör jag inte.

Punkt två
Håret ska va lite spretigt/rufsigt eller som och om du nu är blattar ska ni va snaggade eller ha spret(a). Svennar som är snaggade går FETBORT. FETBORT hörde du? Till det ska du vara mörkhåriga, eller jag faller för dom mer. Du måste våga visa er för mig utan vax också, nyduschade killar utan vax guuuuulligt, nyvakna killar utan vax, guuuuuulligt.

Punkt tre
Nu har vi gett utsidan en chans! Dax för insidan. Nå, om ni inte har humor så fuck yooooooou! Eftersom jag har världens bästa humor så måste även min framtida kille ha det. Ni ska skratta åt mina skämt! Ni ska vara impulsiva, och göra vad som än faller er in i skallen. Livet ska inte vara som ett enda långt schema, det ska vara fullt med överraskningar. Du ska inte vara för blyg, (men lite blyg får du väl vara, som första gången vi ses eller första kyssen får ni mer än gärna vara blyga det är bara gulligt) Sen ska ni ju vara snälla och så med, men det är mer en självklarhet. Om du är otrogen mot mig kan du räkna med att du får ett helvete efter dig, jag har brorsor som skyddar mig. Låt mig ha mina damputbrott, jag menar dom inte, aldrig. vad jag än säger till dig när jag är sur. Du ska ha ryck typ som att du hoppar på mig så jag välter (ni fattar), pussar i nacken och en tumme som smeker min hand. Kanske ett sms helt random, det räcker med bara ett "♥" bara jag vet att du tänker på mig. Reta mig, jag är inte den tjejen som blir sur jag tycker mer att det är kul och kommer helt klart reta dig tillbaks ba så du vet. Du ska respektera mina vänner som dom är, du behöver inte gilla dom, men du ska fan kunna vara i samma rum som dom utan att säga något dumt osv. Du ska vara förstående, även om vi gör slut, var snäll mot mig.

Punkt fyra
Kom ihåg, jag uppskattar och älskar verkligen när killen gör såna små saker som tjejer uppskattar. Jag uppskattar när DU smsar först, eller hör av dig. Så om jag inte skriver är jag inte dryg tycker bara DU ska börja (;. Samma sak med första steget, you know! Jag tänker inte kyssa dig först, om du nu inte är alldeles sockersöt då kan jag nog inte bärja mig, men även då! Sen älskar jag om ni överraskar mig med små presenter. (a) me laaaajk.

Punkt fem
åldern.. Jag tycker att ålder är bara en siffra. men alltså är ni över 3 år äldre så neeej.

Vad väntar ni på? ;) messa mig 072****** HAHAHAH nej så desperat är jag inte.


Liksom såhär random ska ni också vara som tar kort och skickar så fort ni spillt över hela dig hahahaha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0