was it fun for you to see me fall apart?

 Jag har legat på mitt golv hela morgonen, ni vet så där som en tre åring gör när dom inte får det dom vill ha, sparkar, slår och skriker, det är jag nu. Jag är så jävla trött, har ont i huvudet och mår illa. Har inte gråtit så här mycket på ett år säkert.
Och jag är den där som verkligen gråter, ser något kul börjar skratta som fan och sen komemr jag på att jag var ledsen och börjar gråta igen. haha det är sant.. och helt sjukt.
jag vet seriöst inte vad jag ska göra, alla känslor kommer fram på en gång och blir som ett jävla krig.
och jag vet inte vad som hänt. jag som aldrig brukade gråta, inte ens när jag ramlar av hästen rakt in i staket, ner från en säng som är 2 meter upp, inte ens när jag ramlar i trappen och skrapar upp knät. verkligen aldrig, men nu ojoj, fast jag gråter för konstiga saker, aldrig när jag borde. det var något moa sa "du grät inte när du ramlade ner för sängen, men för det här" mina känslor är lika konstig som jag
Varför? för att jag är rädd, jag är så sjukt jävla rädd för den där smärtan igen, vadå för smärta? av en annan människa. Ingen vet egentlgen hur det var när jag vart riktigt jävla mosad, bara han o jag, jag o han.
och det går inte att prata om det heller, för ingen förstår. Ingen kommer någonsin fatta vad jag gått igenom.

När jag gillar någon gillar jag verkligen den personen, det är verkligen så där att jag vill göra allt för att den personen ska må bra. och när någon kommer in i mitt liv vill jag inte att den ska gå, jag har sjukt svårt att släppa ut dom, släppa taget om allt och bara va. Och det är därför jag ändras, för att jag vaknar upp varje morgon och tror att personen ska inse att det finns bättre saker. Men egentligen ändras jag aldrig, för den jag visar i början, det är jag, ingen annan sida jag kan visa, jag är den där glada med dåliga dagar ibland, jag kan få människor att må bra, jag vill att människor som har det svårt ska ha det bra. Jag är varm inte kall.

Jävla cp, allt är förstört, tänker flytta till norge nu och börja om, hejdå sverige fan.


Tjejen jag var den här dagen, det är jag. glad, vill något och älskar livet.



Kommentarer
Postat av: :)

Stackare, tänker på dig sötnos<3

2012-03-24 @ 12:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0