baaajb

Venne men det känns som vi börjar glida isär mer o mer och det dödar mig.. Men jag vill bara att du ska veta att jag finns alltid för dig, vad som än händer, och du kan alltid prata med mig, för jag lyssnar alltid, jag vet hur jobbigt du har det, för jag har sett allt, jag har varit med varje gång, och jag har nästan gått igeom samma saker.
allt kommer bli bra, och vad som än händer finns jag alltid för dig, älskar dig mer än allt glöm aldrig det, även fast jag är sur ibland och även fast vi är as dumma. fuck killar vi har varann
 

Venne men det känns som vi börjar glida isär mer o mer och det dödar mig.. Men jag vill bara att du ska veta att jag finns alltid för dig, vad som än händer, och du kan alltid prata med mig, för jag lyssnar alltid, jag vet hur jobbigt du har det, för jag har sett allt, jag har varit med varje gång, och jag har nästan gått igeom samma saker.
allt kommer bli bra, och vad som än händer finns jag alltid för dig, älskar dig mer än allt glöm aldrig det, även fast jag är sur ibland och även fast vi är as dumma.
 


 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0