mitt år

 
Fick värsta inspirationen från en blogg om att skriva om mitt år, 2012.
Det här året har varit väldigt... upp och ner. Jag har haft riktigt bra stunder och riktigt riktigt jobbiga, gamla känslor kom upp ett tag om man säger så, och jag har legat hemma och gråtit en heeel del. Det här året har det egentligen inte hänt nånting speciellt. Det här är året är iaf det som gått fortast, jag har ändå hunnit med en hel del, första riktiga fyllan kanske inget att skryta om men nån gång kommer den ju, rökt första gången, blivit dumpad/dumpat, börjat 8an, det hemskaste året som en hel del säger, jag tycker själv att det egentlige inte är såååå stor skillnad om man tänker efter, längre dagar bara typ och större krav, jag och min älsklingar åkte en hel del fram och tillbaka till stan heeela sommaren, träffat massa nya människor, två som jag står rätt nära, hängde massa i södertälje, tappat kontakt med massa, fått kontakt med gamla, och otroligt mycket mer, egentligen känns det som att det inte hände något i år.
Jag längtar iaf efter 2013, då jag kan bli en ny människa, lägga allt jobbig bakom mig, kanske hitta kärleken`?
bli sams med dom jag är osams med, och för att jag fyller 15.En av dom viktigaste åldrarna i livet, då jag slipper vara "bara 14" då jag äntligen kan göra vafan jag vill nästan, får moppekort först av alla av mina kompisar, nästan, får knulla hur mycket jag vill lagligt. 2013 ska bli ett år att minnas, sommaren ska vara oslagbar. Det här året ska jag lyckas med. Jag ska inte gråta en enda tår över en kille. Jag ska bara vara glad och kämpa i skolan.
Nästa år ska jag fan vinna över allt och alla.
2012 kan ta sig i röven och försvinna långt åt helvete och ge plats för 2013.
#taggadbrud.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0